Grym helg! Entré, förfest, Brassan, pizza och äggröra med margarinsmak

, Kl. 16:30 |
Åkte iväg tidigt till Malmö med familjen och Tiddan igår, fick min balklänning med mig hem och därefter shoppade vi lite inne på Entré (visar bilder senare). Vid sex-tiden körde vi sedan hemåt och jag och Tiddan blev lämnade på rese där vi sedan tog bussen till Salle. Förfest och massa drickande och snackande där innan vi drog iväg till Brassan vid tolv-tiden. Fyfaaan vad det blev dansande där då hahaha, så grymt kul även denna gång!! Stack sedan hem till Salle med Pierre där vi krängde pizza innan vi alla tre däckade i sängen haha!

Tiddan hörde sedan av sig på morgonen och hon visste inte var hon var så fick springa ut helt yrvaken med ögonbindlen på huvudet för att få henne rätt haha, gaaaalet! Försökte efter ännu mer sömn göra lite äggröra till oss alla men det smakade mer eller mindre bara margarin?!

Grymt bra dag i alla fall, otroligt kul och kanske lite för mycket dricka men äh, det var det helt klart värt! Längtar tills ikväll, då blir det pizza ♥

Fin gammal bild från Öland på Tiddan & mig ;)




Kom ihåg mig?