Student + födelsedag!

, Kl. 12:59 |
Hade en helt underbar födelsedag och studentdag i fredags! Började med att jag fick skjuts hem till Timmy kvart i sju på morgonen där vi skulle ha champagnefrukost. Tror jag åt kanske 10 frallor haha, sjukt hungrig och champagne var inte gott... men tre glas fick det bli och sen vart jag glad :D

Kom sedan till skolan kvart över nio och gav Wickander (läraren) blommor från några i klassen och sen sprang vi runt och skrek, visslade, tutade osv lite överallt på skolan haha! Blev sedan skjutsad på en snurrestol genom halva skolan medans mina vänner sjöng "Ja Må Hon Leva" :D Vi gick sedan bort för att bli fotograferade osv och sen blev det en liten paus innan trerättersmiddagen i aulan. Mycket god förrätt, middagen var hyfsad men pannacottan hade de verkligen misslyckats med, den smakade smör typ... Men iaf så gick Tiddan, Lovisa och Bine upp på scenen och fick hela aulan att sjunga "Ja Må Hon Leva" för mig igen haha, helt underbart!

Efter middagen gick vi tillbaka till klassrummet för att få våra betyg och ta farväl av lärarna osv innan vi förberedde oss för att springa ut! Fick verkligen en nervös känsla när man såg alla människor som stod där ute genom fönstret haha men sen när vi sprang ut så bara stod vi där som några fån eftersom de valt fel utspringsningslåt... så försökte säga till lärarna men vi fick ändå inte göra om det så blev helt stelt och konstigt :( Men men, när vi sedan sprungit ut kom Albin fram till mig och gav mig en liten tiger runt halsen och visade mig till de andra. Då brast det haha! Glädjetårarna sprutade :') ...och någonstans här började det regna haha! Sen åkte jag hem med morfars lilla sportbil som de studentpimpat!

Tog en paus hemma sen innan gästerna kom och presentbordet fylldes med blommor och pengakuvet och sen blev det fördrinkar, buffémiddag, tårta och allt sånt :D Fick sedan skjuts in till stan av morfar med Fia och Kempe där jag skulle ta tåget. Sa hejdå till dem och sen mötte jag Lott på tåget.

Gick med honom och Lovisa till Viktor men det blev inte som vi tänkt då vi gick vilse hela tiden haha!! Blev inte så mycket av förfesten dock utan gick runt lite i Hässleholm innan vi drog in på Björket för att dansa loss :D Hade riktigt kul och gick loss i baren en del ;)

Grym dag, verkligen! Tack till alla som gjorde den så underbar ♥



Här är några blder från min mobil... har huuuuur många fler bilder som helst jag måste försöka få tag på!

Malin

Grattis till studenten!


Lina Holgersson

GRATTIS TILL STUDENTEN :D



Jag är med som kandidat i Miss Universe Sweden.

Om du vill rösta på mej så skulle det betyda så oerhört mycket :) <3

Om du bestämmer dej för att rösta skulle det vara kul om du skrev det på min blogg så jag ser att det var du :)



Här röstar man: http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/166/Lina_Holgersson





Kom ihåg mig?