Update

, Kl. 12:16 |
Okej, nu har jag inte bloggat på en vecka... IGEN! Får väl sammanfatta lite vad som hänt under veckan då kanske. På måndagen började det underbara sommarvädret komma och jag låg och svettades som en gris vid poolen. Badade även på riktigt i poolen för första gången i år haha. På tisdagen var familjen i Åhus på stranden så jag hade poolområdet för mig själv = svettades som en gris även denna sjukt varma dag! På onsdagen sedan så åkte jag iväg med André, Jeppe, Sebbe och Pihl till Tosselilla haha. Vi var nog de enda ungdomarna där men vi hade kul ändå! ;) Åkte karuseller, badade och massa sånt. Efter det körde vi inom Willy:s för att handla och sedan grillade vi på kvällen hemma hos Jeppe för att sedan se på Dum Dummare. Åkte hem från André dagen efter sen och solade lite innan jag gick in för att sova, helt slut efter gårdagen! Fredagen sen spenderades vid poolen för att steka ännu mer och på kvällen åkte jag & Ellen iväg till Hässleholm för att vara med på en grillfest i Djupadalsparken. Blev väl ganska trevligt men kunde varit roligare haha men hyfsat ändå! Igår blev det sedan att göra massa hushållssysslor och hjälpa till här hemma inför familjens semester. Nu idag sitter jag här lite ensam och ska fixa i huset lite, äta osv för sen kommer André ikväll!
 
Ska sätta ihop lite tidsinställda nu så det kommer upp lite blandade bilder haha! Får sluta vara så lat och blogga oftare...
 



Kom ihåg mig?