Update + pics

, Kl. 16:31 |
Bilder från förfesten hos Simon i fredags! Vet inte hur många ego-bilder jag och Kempe fick ta innan hon blev nöjd hahaha, men kul hade vi!
 
 
Sen på lördagen åkte jag och Lovisa till Killebom i Sölvesborg och roade oss :D Fick en hatt av André också haha som åkte av en hel del hela tiden, skulle verkligen varit snöre i den ;) Sen åkte vi till Lasses efter det för att käka och sen sov vi hos Robin och Jon var snäll och körde oss :) Blev dock inga bilder från kvällen, inga jag fått ännu heller!
 
 

Måndagskvällen spenderades i Tivoliparken med Fia, Kempe, Emma och lite Tollarpsfolk som vi träffade. Det var Rix FM festivalen och det var runt 8000 pers där haha, helt smockat!
 
Bilder härifrån
 
Tisdagskvällen sen åkte jag till Nymölla och kom hem dagen efter. Sen igår hade jag nästan ingen ork alls men fick städa, laga mat och fixa i köket i några timmar så lite nytta gjorde jag väl ;)
 
Ja... detta var väl vad jag gjort den senaste veckan, ikväll blir det fest!



Kom ihåg mig?