Sometimes the best way to get someone's attention is to stop giving them yours

, Kl. 15:32 |
Satt uppe och skypade och chattade m.m. till över fyra inatt haha, ganska trevligt! :) Vaknade vid två av att farmor ringde och då trodde jag det var mitt i natten så jag har nog sovit på ganska bra om man säger så!

Har precis käkat frukost och fixat lite med återbetalning från Klarna för min klänning som jag skickade tillbaka så borde få tillbaka pengarna om några dagar så att jag kan klippa håret :D Har inga planer för dagen heller men orkar faktiskt inte göra något, bara ta det lugnt :) Imorgon blir det dock stan för att få hjälp med mobilen och lite annat samt sola tror jag.

SandraAngeliqa ❥

Hej! Vill du enkelt tjäna pengar på din blogg? Det är ingen åldersgräns och det är hur lätt som helst! Jag har skrivit ett inlägg på min blogg där du kan läsa mer: http://sandraangeliqa.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-bloggen.html



Ha en bra dag :)


Michan- Beauty by M

Hej!

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en colorchart till dina nagellack.

Reglerna är enkla och alla kan vara med :)



http://texasplays.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-color-chart.html#comment





Kom ihåg mig?