Nyår 2011

, Kl. 18:46 |
Dagen igår började mer än dåligt men när jag var färdigfixad och klar så kom Fia och hämtade mig och sedan åkte vi in till stan, hämtade Lovisa på rese och åkte hem till Kempe där vi käkade spagetti och köttfärssås. Efter det begav vi oss alla fem (jag, Fia, Kempe, Lovisa och Hanna) iväg till stationen och tog bussen till Everöd där vi förfestade igår. Enormt stort och flott hus, verkligen! Fick upp skönheten och odjuret i huvudet hela tiden haha, underbart fint!

Senare, vid halv tio ungefär, så fick vi skjuts till Vånga av Lukas och där avslutade vi sedan kvällen! Fick sjuklig huvudvärk efter tolvsnåret dock så satt mest still med Lovisa... gjorde hur ont som helst bara att säga några ord! Fick sedan skjuts hem av Fias pappa Anders vid tvåtiden något(?) och jag och Lovisa som hos min farmor.

Mår bra idag i alla fall då jag fick upp allt i magen innan jag lade mig haha usch men fy så befriande! Var nog en blandning av sprit, trötthet och åksjuka...? I alla fall, en hyfsat bra nyår och nu är det 2012! Wiho, ett halvår till studenten ;)



Kom ihåg mig?