Lite kortfattat om helgen!

, Kl. 17:19 |
Fredag: Åkte ner till Malmö efter skolan. Tappade en stor del av min pommestallrik i knäet också, kul! Letade mig hem till min fasters nya lägenhet och tittade mig omkring - jättefin var den! De andra i familjen kom väl kanske två timmar efter med bil och då blev det tacos och mys.

Lördag: Steg upp tidigt och gjorde oss redo för en heldag på stan! Letade i en hel del balklänninsaffärer och käkade på Mormors bageri. Efter det gick vi till ännu en balklänningsaffär och DÄR hittade jag den jag ville ha! Underbart fin och satt superbra på mig (förutom att den måste sys in lite i midjan haha). De andra fyndade lite också och sen gick vi hem och åt ostbricka och därefter en god måltid!





Söndag:
Sov ut ordentligt idag (förutom mamma och faster som åkte till IKEA) och har sedan försökt sova i bilen hem. Fortfarande helt utslagen hahaha herregud! Hemma nu i alla fall och det känns skönt :)

Hoppas att ni också har haft en bra helg! :) ♥



Kom ihåg mig?