HTC Wildfire S

, Kl. 16:44 |
Hemma från staden nu då! Stod inne i Telenorbutiken i 45 minuter med min HTC haha. Han fattade inte riktigt heller vad som var fel, han som hjälpte mig. Vi gjorde i alla fall en återställning av telefonen så får se om det gör någon nytta. Problemet är att ALLT sparas på telefonminnet och det finns ingen inställning där man kan välja att spara det på minneskortet istället utan med HTC är det automatiskt så det är där det krånglar. Har haft det så ett bra tag att jag bara kunnat ha några få bilder, inte kunnat titta på dem i mobilen utan bara då jag kopplar in mobilen till datorn för att jag har "haft för lite minne i telefonen" och inte heller kunnat ladda upp bilder på facebook t.ex. för då har jag också haft för lite minne på telefonen. Har nästan 4 GB på minneskortet men ingenting lägger sig där och inget går heller att flytta över... får sinnes!

Det är denna mobil jag har - HTC Wildfire S
Linn

Ännu en ny tävling i bloggen så nu är det 3 tävlingar igång! Kolla om de är någonting för dig? & Har du redan kollat så kolla iaf min nya tävling! :-D



Veckans blogg tävling -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2267741



Vinn armband av Snö Of Sweden -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2246428



Vinn valfritt iphoneskal för max 500kr (har du inte iphone så kan du ju alltid tävla & ge bort eller lotta ut i din egen blogg (; ) -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2276225



Förlåt om du inte gillar sån här reklam! Kram


Fanny.

Då var de dig jag såg där inne! :D





Kom ihåg mig?