Update

, Kl. 16:41 |
Hej bloggen! Förlåt att jag inte uppdaterade mer igår men det hann jag inte med! Pluggande, åt god middag med familjen och stack sedan till Bromölla för att umgås med lite folk. Lite småbråk under hela tiden jag var där dock och stack därifrån vid 1-tiden och gick hem till Robin Englund tillsammans med Robin och Jonas. Robin däckade i sängen så vi andra tre satt uppe och spelade kortspel haha. Sen däckade jag också och de andra roade sig med att lära sig Listerländska ;) Jag och Robin gick sedan hem till honom klockan fem på morgonen i kylan. Blev lite snack med Tommy och Björk där och sen somnade jag. Kom hem vid halv tre och har väl inte gjort så mycket mer än att småstäda, äta och duscha. Mår bättre idag dock, tror det hjälpte med lite alkohol mot förkylningen! :D

Några bilder från igår.





Kom ihåg mig?