BSÄB = BH Större Än Bröst

, Kl. 20:00 |
Har ni märkt att de flesta nya BH:ar i affärerna (speciellt inne på Lindex) så är de supernygga men då man går fram och känner på dem så är de hårda som sten och så uppstoppade att brösten knappt får plats i dem? Jag och min vän Lovisa upptäckte den första BH:n som var sådär förra sommaren och jag var såklart bara tvungen att prova den haha.



Men de försvann ju lika snabbt när jag tog av BH:n igen? Frågan är nu varför det har blivit så poppis? Vad är fel på de normala push-up BH:arna som lyfter upp brösten lite sådär lagom fint? Varför vill man att vi tjejer ska köpa BOMB SHELLS (eller vad de nu heter) för att få tre gånger så stora bröst? Haha känner man på dem också så är de stenhårda och brösten känns inte alls naturliga. Måste vara väldigt pinsamt att sedan ta av sin BH inför en ny kille man träffat och så bara POFF... så försvinner brösten!

Nej... DISS på detta!


Jennifer

det är inte snyggt alls tycker jag! Vanlig bh ska det va :)





Kom ihåg mig?