Update

, Kl. 00:16 |
Hej igen! Kom hem efter några mysiga dagar hos André vid fyratiden idag. Spenderade tisdagskvällen med att äta lite kvällsmat och sen titta på Legally Blonde haha! Sen åkte vi iväg till Bromölla på eftermiddagen igår för att spela lite bowling. Mycket kul för var ett tag sedan men dock vann jag tyvärr inte men var ändå ganska nöjd över min insats... man får nog spela med jämna mellanrum om man ska kunna hålla uppe sina färdigheter. Efter det åkte vi hem för att äta middag och sen titta på "Dinner for schmucks" som var riktigt bra faktiskt :D och efter det såg vi (jag, eftersom André sussade sött efter halva filmen haha) på Legally Blonde 2 ;) Idag väcktes jag sedan vid tolv för att äta frukost på sängen haha sen blev det bara lite mys innan jag senare skulle åka hem igen.
 
Spenderat lite tid med mamma idag och provat lite olika outfits osv haha. Såg på "Easy A" precis dessutom :) Blir stan imorgon en runda också och kaaaaanske fest på kvällen, får se! Blir nog nyktert isf för vill vara pigg och glad på lördag då det blir 20-årskalas :) Nej, nu ska jag nog göra mig redo för sängen, ciao!
 

Regnbågen vi såg i onsdags!
 
Onsdagens outfit hehe. Älskar den knäppa tröjan!!
 
Bowling-André & Bowling-Ida
 
...och lite trams (a)



Kom ihåg mig?