Varför ska just jag råka ut för sånt här?!

, Kl. 06:19 |
Inte bara att jag sover hårdare än hårdast när jag väl sover och har väldigt svårt för att vakna utan imorse ville nog någon jävlas med mig ännu mer.

Pappa kom ner på mitt rum & sa:
"Ska inte du vara uppe typ nu? Klockan är halv sex..."
Jag: *Kollade på klockan* "Neeej, klockan är elva över fem så jag kan sova lite till!"
Pappa: Nej, klockan är HALV! Så upp med dig nu för min klocka stämmer..."

Sen gick han och jag som halvt samtalat med honom i sömne tänkte att "nej, han har feeeel... klockan stämmer och det har en alltid gjort" så jag somnade om. Efter en liten stund kommer mamma ner då pappa stuckit till jobbet och frågar surt varför jag inte gick upp när pappa sa till mig. Jag tänkte "vafan..." så kollade jag på klockan som nu också visade "05.11" och jag försökte trycka på massa knappar och sen helt plötsligt bytte den från 05.11 till 05.55 och jahaaaaaaaaa, nu kommer jag inte hinna med min buss så får ta nästa och komma försent. FML.
poison

Haha därför ska man ha en digital klocka... Om inget annat så kan du ju cykla till stan.. :D


malinornell

Godmorgon! ;)





Kom ihåg mig?