Today's outfit & makeup

, Kl. 19:06 |
Blus från Gina Tricot. Svart linne från H&M. Jeans från H&M.




Tycker verkligen inte om mitt hår... om jag ändå fötts med rakt! *Dreaming*


Dagens smink! Kände för lite ögonskuggor idag faktiskt så kletade på lite. Brunguldigt & Svart.
thea

lovar dej, du vill inte alls ha rakt! självfall och lockar är guds gåva till mänskligheten!



sv; jaha, vad kul! på vilken lektion visades den? :)

nä det verkar vara olika, vi fick då aldrig se den :/

precis! speciellt om religion och sånt, man ska aldrig tvinga på folk en tro (som våran religionslärare försökte göra med oss - har aldrig hatat en människa mer än jag hatar henne)




thea

sv; tjaa, det är ju oftast så att man vill ha det man inte har:) men personligen tycker jag om när det är lite "liv" i håret:):)



så sjukt. ville också se den! haha gud vad jobbigt! våran religionslärare tog dit sin pappa, för att han skulle övertyga oss om att evolutionen inte existerade. hon va sjukt kristen och helt dum i huvudet eftersom hon skulle få oss att vara det också..





Kom ihåg mig?