Om min galna kväll igår!

, Kl. 18:47 |
Fy vilken galen kväll det var igår ändå! Förfestade först hos Malin på Näsby och hade kul, efter det tog vi stadsbussen till rese där vi fortsatte förfesta. Promenixade sedan iväg mot Biljard med lite kisspauser och kapplöpningar på vägen haha. Gick in på Biljard & träffade massa folk, bland annat Flygare (som jag inte träffat på lääänge), Macke m.fl. vilket var trevligt :D Träffade även Henke (mitt ex bästa kompis) och snackade en hel del med honom också faktiskt. 

Sanna & hennes pojkvän! Sen lånade jag honom lite :$


När vi förfestade på bussen hahaha!


När biljard sedan skulle stänga gick vi mot O'Learys. Vi kom till en fontän som var helt fylld med såpbubblor som Kempe började leka med haha ;) Efter det stötte vi ihop med två riktigt otrevliga män som jag inte ens behöver skriva här i bloggen vad de gjorde och sa, men idioter finns det - jappjapp!

Kempe lekte med såpbubblor!


Var näääästan framme sen när jag inte mådde bra alls så jag spydde faktiskt lite i ett hörn, satt sedan med Kempe på en stentrappa i en gränd i över en timme skulle jag tro? Kallt som fan var det och vi skakade & hackade tänder. Kunde dock inte gå där ifrån, hade sjukt ont i magen så fick sitta där och lugna ner mig. Lyckades senare ta mig till McDonald's tillsammans med Kempe. 

Väl där satte vi oss vid ett lite äldre gäng som & en kille började ragga på Kempe och skryta om sina matlagningsskills haha, sjukt kul var det! Visade sig senare att det var Henkes kusin (världen är liten!). Efter det blev det tid att lämna stan. Hann inte med bussen hem eftersom jag då suttit på stentrappan så tog bussen hem till Freddy i Gualöv & sov.



Hade precis satt mig på bussen när en kille satte sig några säten ifrån & började snacka med mig. Han frågade vad det var som luktade så gott med mig & jag svarade att det antagligen var mitt tuggummi men han bara: "Nej, det är något med citron..." så det slutade med att jag fick låta honom spruta min parfym på mig haha. Snackade på en del och visade sig att jag visste vem hans lillebror var (ännu en gång; världen är liten!). Sedan däckade han bredvid mig och sen hoppade jag av med bussen och gick hem till Freddy. När jag nästan var framme så trampade jag fel på gatan (såg typ ingenting och hade 10 cm klackar...) så jag vinglade till och låg sedan pladdask på astfalten haha, tyckte lite synd om mig själv där ett tag, har fortfarande ont. 

Freddy låg och hade Harry Potter maraton med sig själv och jag slängde mig i soffan. Vi snackade en hel del tills jag däckade ifrån honom haha. Skulle koka makaroner åt oss nu innan idag & vet ni vad? Han äckliga flugor hoppade ner i den kokande pastan... TVIFAN HAHAHA! Men jag lärde i alla fall honom att äta pasta med allaround-krydda ;)

Nej, nu blev detta långt och jag är stolt över er som orkade läsa, hör av mig senare med fler inlägg. Puss!



Kom ihåg mig?