Hemma från sjukhuset

, Kl. 11:38 |
Har varit på sjukhuset ett tag nu, fick först sitta ner och vänta med en värmekudde som jag skulle värma upp händerna med och sedan fick jag gå in till doktorn. Fick då dricka en sockerlösning som spetsats med citrondroppar. Första glaset var gott, andra smakade jättesurt och det sista smakade inte alls gott! Tog sedan ett blodprov i ena fingret och hon samlade upp lite blod och sen fick jag ett litet plåser (hahaha låter som en liten flicka). Fick sedan sitta ner och vänta med värmekudde igen tre gånger sammanlagt. Så under en timme tog jag fyra stycken blodprover och sedan var det klart. Fick med mig ett papper hem där jag skulle kryssa i de symtom jag fick efteråt men än så länge har inget visat sig, dock kunde det ta några timmar så mamma tyckte att jag skulle stanna hemma från skolan om något nu skulle komma.

Satt i alla fall sen och fikade med mamma i caféet på sjukhuset och åt gott och drack gott. Kaffet var underbart gott btw! Åkte sedan inom farmor för att hämta det hon köpt till mig i Ullared - torrstick från Dove och lypsyl!

Bilder från google.se
JUDITHG.SE

om du gillar att läsa om mode, vardag och inspiration så tycker jag att du ska kika in hos mig :-)





Kom ihåg mig?