Förvirrad

, Kl. 11:19 |
Fy vilken skum morgon! Vaknade av att jag nös och så kom min lillebror in till mig och sa: "Haha vilket konstigt nys". Jag tittade mig yrvaken omkring i mitt rum och fattade ingenting. Till slut tänke jag att det kanske fortfarande var kväll och jag knappt sovit något men sen tänkte jag att "nej just det, har ju drömt en massa inatt och vaknat upp några gånger" så jag kollade på mobilen som visade 09.05. Fan. Alarmet hade inte gått igång och ingen hade kommit ner och väckt mig då alla trodde att jag också hade studiedag, precis som mina syskon. Men men, fick bli att stanna hemma idag! Typiskt då jag ville ha naturkunskap så nu har Lovisa fått sitta ensam med två killar :/

Har försökt somna om en stund men har inte riktigt lyckats utan har fått en härlig huvudvärk istället som jag ska försöka bli av med nu, ska ta och käka frukost också tror jag och efter det försöka sova 1-2 timmar till.

Bild från i våras.
Evve

Kul att du är med i Veckans Blogg





Kom ihåg mig?