Dag 8 – Min bästa vän.

, Kl. 17:56 |
Jag kan inte direkt säga att jag har någon bästa vän, för jag har några stycken. Vi kan börja med min syster som är den mest efterblivna, störda, galna och mest underbara människa som finns! Var uppe hos henne i köket för en stund sen och jag kan säga att jag inte har skrattat så mycket på länge - kände verkligen hur mina magrutor kom fram hahaha! Hon kan få mig på bra humör när som och även på uselt humör om hon så vill det också ;) Men det kvittar vad det är för vi löser alltid det och jag älskar henne för det ♥



Lovisa Nilsson
, tjejen som jag började i samma klass som mig när vi båda började gymnasiet. Det var dock efter ett halvår och om inte mer som vi började umgås lite mer än innan då vi bara snackade med varandra lite ibland. Hängde då med några andra vänner istället nämligen men i alla fall så märkte jag att vi passade riktigt bra ihop. Inte bara att vi båda är lika pinsamt tröga utan vi har också så oroligt kul tillsammans. Kan också prata med henne om allt och litar på henne. Hon är en riktigt bra vän och jag är glad över att jag fått lära känna min lilla smålänning ;) Love you ♥



Freddy Malmström, killen som lite random addade mig på bilddagboken för 2,5 år sedan och som jag sedan lärde känna mer och mer efter ett kort och oplanerat möte bak tågstationen under Kristianstadsdagarna för 2 år sedan, haha kommer aldrig att glömma den dagen! Kan fortfarande skratta åt hans min då han förstod att jag kände igen honom. I alla fall så har han blivit en utav mina bästa vänner och jag älskar honom, vi har verkligen gått igenom så sjukt mycket under dessa åren och ändå har vi vänskap överlevt alla svåra tider vilket jag är otroligt tacksam för ♥

Haha får bli denna gamla godingen!


Såklart finns det fler som står mig nära och som jag betyder väldigt mycket för mig men det är väl mest dessa tre som står ut lite mer än alla andra.
Anonym

gud va gulligt:)





Kom ihåg mig?