Dag 3 – Mina syskon.

, Kl. 22:17 |
Jag har två yngre syskon; Ellen som är 15 och Albin som är 9. Min syster har jag en väldit bra relation med & älskar henne så otroligt mycket! Albin är en jobbig liten skitunge fortfarande med det blir väl förhoppningsvis något bra med honom i framtiden haha ;) Han är söt när han sover i alla fall.

Nej, skämt å sido - jag är glad över att jag har mina syskon och skulle nog inte kunna tänka mig ett liv utan dem. Min syster kan jag snacka med om allt och vara mig själv med på ett vis som bara syskon kan & det betyder jättemycket att vi har fått den relation för så har den inte alltid varit. Albin får nog mogna till lite innan det blir samma sak med honom för just för tillfället retar han gallfeber på mig hehe ;)

Albin:






Ellen:






Jag & mina syskon:



Kom ihåg mig?