Dag 26 - Det sämsta som hänt mig.

, Kl. 23:20 |
Det sämsta som har hänt mig är när min mormor, gammelmormor & gammelfarmor gick bort, när Traizy, King Kong och Occi fick sövas ner. Som jag grät vid varje händelse. Då vänner gått bak min rygg och satt kniven i för att sedan tro att de kan behandla mig hur som helst, att de kan ta mig för givet bara för att jag är för snäll för att ibland säga nej - utan konsekvenser. Visst, det är väl jag som har fått ta all skit men i det långa loppet så är det backstabbersN som förlorar. Jag står hellre ensam än att ha falska vänner som inte går att lita på och jag är jävligt bra på att vara ensam, det har jag inte några som helst problem med då jag med tiden lärt mig att vara självständig.

Det har ju naturligtvis hänt fler saker men dåliga händelser i livet är ju nästan alltid de där svaga punkterna, något jag helst inte vill skriva ut här på bloggen. Det är något personligt och känsligt som bara få vet om - om ens det.




Kom ihåg mig?