Dag 25 - Min högsta önskan.

, Kl. 16:44 |
Det finns nog hur mycket som helst som jag önskar mig. Vem skulle inte vilja vara miljardär, bo i ett hus vid stranden i något varmt land, shoppa 24/7, resa jorden runt och ändå kunna torka sig i röven med pengar? Men såna drömmar är ju ganska ytliga för man ska ju kunna vara glad över det man har. Jag har ett fint hus med stor tomt, ett poolområde med en stor pool, har kläder så det räcker och blir över, mat på bordet flera gånger per dag och massa fina vänner och en stor familj och släkt.  Min högsta önskan är nog faktiskt att de jag älskar och som står mig närmst får leva ett långt och lyckligt liv utan en massa hemska sjukdomar och olyckliga händelser för jag vet hur det känns att förlora de man verkligen älskar. Det är ju trots allt de som betyder mest i livet och inte att man har det där huset vid standen och en toarulle gjord av 1000-lappar. Mår de jag älskar bra - så mår jag bra! ♥




Kom ihåg mig?