Dag 23 - Vad jag vill bli när jag blir stor.

, Kl. 16:21 |
Tror ni redan har förstått vad det är ;) Webbdesigner vill jag bli! Tycker det är otroligt kul och fastnade för det då jag skaffade min andra blogg (har haft 4 stycken) och sökte runt på nätet om hur man designade en blogg. Dock var det inte förrän då vi hade en webbdesignskurs i 1:an på gymnasiet som jag verkligen bestämde mig för att det var något jag ville arbeta med och tjäna pengar på. Förut hade jag velat bli en art director i många år och satt och redigerade ihop filmer utifrån massa klipp haha.

Något som är bra med att vara webbdesigner är ju att det faktiskt är ett ganska säkert jobb då fler och fler går över till att skaffa hemsidor för att göra reklam för sig på bästa sätt då internet används så flitigt. Tidningar m.m. går mer och mer över till nätet och det poppar ju upp fler och fler företag hela tiden. En annan fördel är ju att man alltid kan arbeta hemma om det nu skulle vara så att man behöver sjukanmäla sig ;)




Kom ihåg mig?