Dag 16 – Vad jag gillar/ogillar med mig själv.

, Kl. 20:35 |
Skulle ha publicerats igår.

Vad jag gillar med mig själv:


Mina ögon.
Har alltid tyckt om mina ögon! Ganska stora, enkla att sminka och de kan även ge de värsta killerblickarna om jag så vill ;) Brukar ofta få komplimanger för dem :) Gillar dessutom mina ögonfransar då jag verkligen inte behöver lösögonfransar direkt. Har hänt många gånger att folk har kommit fram och frågat om de faktiskt är riktiga - och de är dem! Provade faktiskt lösögonfransar för ett tag sedan men fick smått damp på det så sket i det haha.



Att jag är mig själv & är ärlig.
Jag gillar att jag vågar vara mig själv till 100% och inte försöker vara någon jag inte är. Jag vill bli omtyckt för den jag är och det blir man inte om man spelar, dessutom håller inte sånt i längden. Är också väldigt ärlig och modig av mig vilket jag ser som något positivt om mg själv. Har inte svårt för att prata med folk och skapar lätt nya kontakter.

Vad jag ogillar med mig själv:

Att jag bryr mig för mycket. Har en tendens till att bry mig lite väl mycket... vilket i en hel del fall är positivt men dock inte när det kommer till allting. Menar ju dock bara väl då jag tycker att en del saker borde få bli ogjorda men vi lär oss ju alla av våra misstag - i alla fall en del ;)

Att jag ser sur/ledsen ut när jag är avslappnad. Brukar jätteofta få höra: "Varför är du så ledsen?" då jag sitter och bara tar det lugnt helt enkelt. Haha brukar hända på fester och sånt men har också hänt en hel del gånger på stan/bussar m.m att randoms kommit fram också sagt åt mig att "rycka upp mig" hahaha.

Blev bara två punkter på varje hehe. Ska krypa ner i min säng till en film & lite gottegott nu ♥



Kom ihåg mig?