Nyvaken & uppdaterar lite om helgen

, Kl. 14:56 |
Fredags: Åkte hem till Palle på Näsby i fredagskväll och förfestade där med honom, Kempe, Fia, Ralle, Hampe och Johan. Ganska trevligt och tog lite bilder men tiden gick ganska så snabbt & Hampe skjutsade iväg oss till Rese där Fia & Kempe bestämde sig för att sticka till Vä istället för till Gualöv med mig. Träffade Josse & Jessica med deras vänner där också men de kunde inte heller följa med så åkte all alone till Gualöv men men jag är en tuff brud i lyxförpackning hehe ;) Var ganska lugnt där till en början med hade jävligt trevligt faktiskt, jag och Björk satt och lyssnade på när Freddy och hans ex för typ 5 år sedan satt och gnabbade! Ramlade in en hel del folk sen och det flöt på bra men vid tre-tiden någon gång bestämde jag & Björk oss för att däcka i varsin soffa haha skööönt! Var verkligen astrött.

Lördags: Åkte hem igen efter jag käkat upp hela chipspåsen som jag påbörjade på kvällen innan och var hemma vid typ halv fem. Tog en härlig dusch och försökte bestämma mig för vad jag skulle hitta på. Bromölla eller Halloweenfest i Knislinge? Dock blev det filmkväll hemma hos Palle med Fia & Kempe haha. Såg på "I spit on your grave" och fyFAN vad jag hatar den filmen! Blir helt arg. Men såg någon film om skuggor efter det men då blev jag trött och sov istället haha ;) De väckte mig runt halv ett sedan och då skjutsade Kempe hem mig & Fia.

Bilder från förfesten hos Palle:

Kempe sög upp salt med sugrör...


Killarna "kramas lite"




Will you stand under my umbrella?



Kom ihåg mig?