Mysigt

, Kl. 17:12 |
Tagit på mig Ellens gamla mys...klänning(?) som mamma egentligen skulle ha skänkt bort eftersom hon inte gillade den men då sa jag stopp! Jag tycker den är fin och knappt använd ju. Har även mina nya termotights, verkligen något jag rekommenderar till alla tjejer nu i vinter! Ser ut som vanliga strumpbyxor på utsidan och på insidan är de fodrade - jättesköna! Köpte mina på BikBok.

Nu blir det snart korv i bröd och sen sticker jag upp till macken för att köpa lite gottis till ikväll. Kan bli skönt att mysa ner sig i sängen till en film och några skålar med onyttigheter haha. Känner mig sjukt trött för tillfället också, slog till för en stund sedan så antar att jag inte riktigt är helt kry ännu men men, ska bli skönt med lite frisk luft efter fem dagar inomhus!








Kom ihåg mig?