Medans alla andra super sig fulla och glada...

, Kl. 21:34 |
...så ligger jag hemma i influensan! Har degat bort hela dagen snart och ska strax titta på "Final Destination" med min syster. Hela huset har nämligen insjuknat nu tyvärr så ingen skola eller jobb för någon av oss. Ska även käka massa gottis som popcorn, chips och ostbågar som farmor köpte till oss och lämnade av innan hon snabbt sprang in i bilen igen och körde iväg hahaha!

Men till något KANSKE mer intressant; innan idag så fixade pappa massa med att uppdatera familjens abbonemang och gissa vad? Jag fick mitt uppgraderat till "Pott med Surf 299"  som innebär att jag får 3000 gratis sms/månad, jag får ringa för 299;-/månaden (samtalsavgift: 49 öre/min) och surfa helt fritt! Men inte nog med det utan jag får en HTC Wildfire S helt kostnadsfritt! Wihooo, nu kommer även jag att vara med i klubben utan att behöva småskämmas över min gamla skruttna Sony Ericsson :D





Kom ihåg mig?