Hallonlakritsskalle

, Kl. 18:49 |



Sitter och äter en hallonlakritsskalle just nu... eller okej, gjorde eftersom jag redan har mumsat i mig den. I alla fall så är det i Stockholm jag har spenderat min helg! Mina planer ändrades ju som sagt och det fick bli så att jag åkte med min familj upp till huvudstaden istället. Har haft det riktigt kul måste jag säga. Bilade upp på fredagen och var sedan hemma hos min moster och hennes familj vid halv fyra kanske. Jag, min syster och vår äldsta kusin Ella tog sedan tunnelbanan in till plattan och gick i lite affärer innan vi drog hem igen. Efter det blev det massa pizzor och Idol hos min morbror och hans lilla familj. Mys! Jag och min syster har sedan sovit hos han och hans sambo och lilla Elliot ♥

I lördags blev det stan all day long. Fått massa nytt och fint i garderoben som jag ska lägga ut bilder på sen. Käkade även på en thai restaurang under dagen och sedan blev det riktig lyxmiddag i min mosters lägenhet på kvällen som hennes man lagat. Idag har jag varit riiiiiktigt seg. Gick upp vid åtta, gjorde vid mig och käkade frukost hos min morbror med min syster och sedan har vi bilat hem hela dagen. Kom hem för en liten stund sedan och försöker städa upp lite och hänga in allt nytt i garderoben m.m. men det går väl sädär haha.

Aja, slänger upp bilder och sådant senare.
Hoppas att ni också har haft en bra helg, kram på er.



Kom ihåg mig?