Chips och dippa såhär på morgonkvisten

, Kl. 13:13 |
Ja... för det är ju faktiskt morgon för mig ;) Såg både Final Destination 2 & 3 igår med syrran och käkade massa gottis innan vi somnade sött i min säng. Har sovit underbart skönt faktiskt! Nu har jag väl precis stigit upp och sitter och äter upp det som blev över av chipsen och dippan - nomnom! Måste även ta bort alla chips som hamnat på golvet och alla smulor i sängen haha... men det tar jag sen! Måste käka frukost först och efter det så blir det att göra en hemsida åt mitt fakeföretag som denna gången heter "Kontorsgiganten". Ska även skapa en logotyp åt dem och anledningen till att jag gör detta hemma och inte på praktiken är för att min chef är i New York just nu och någon annan skulle ha mitt skrivbord så fick ledigt för att arbeta hemma i tisdags (dock hade jag inte kunnat komma p.g.a. influensan men ändå haha).

Ha en bra lördag allihop!




Kom ihåg mig?