Problem med mobilen, borttappade handskar, automat som snor mina pengar m.m.

, Kl. 18:11 |
Inte nog med att bussen stannade mitt på vägen igår när jag skulle till Småland utan senare igårkväll så råkade jag radera all data till facebookappen i mobilen så nu funkar inte det alls, går inte ens att ta bort eller installera om. Gick inom Telenor men deras kille som tog hand om kundservice hade gått för dagen så får åka in imorgon.

Hoppade sedan på bussen men glömde bort att jag skulle sola också så tryckte på stoppknappen till första hållplatsen men busschauffören stannade inte så ställde mig upp och då stannade han en bit bort. När jag sedan hoppat av kom jag på att jag glömde mina handskar på bussen - typiskt mig! Gick sedan inom en pizzeria och en liten affär för att försöka växla en 20-lapp men INGEN ville så gick till solariumet och där gick det att växla (alltid lite emot dem annars). Valde sedan ett rum och stoppade i en 10:a men då insåg jag att det var stopp i den så fick inte ut den, försökte peta med ögonbrynsplockaren och tandpetare hahaha men det sket sig så fick byta rum. Blev solning i 7,5 minut tack vare att den dumma maskinen tog mig 10:a!

När jag sedan var klar så gick jag till bussen och hoppade på och gissa vad?! Där låg mina handskar ;) Lite tur i otruren hahaha. Men glad att det var samma buss som kom i alla fall.

Handskarna jag köpte i Stockholm på Monki för 180;-



Kom ihåg mig?