Lite skolgnäll & taggad inför helgen

, Kl. 12:33 |
Sitter just nu i ett tomt klassrum med Emma. En del gör omprov i religion men jag lyckades tala mig, och några andra, till att få göra det efter skolan nästa vecka istället. Tyckte att det var kändes en aning onödigt att göra ett prov man inte har pluggat till och vet med sig att man inte kommer att klara, då är det bättre att göra ett ordentligt prov istället och det gick ju igenom :) Lovisa väckte lite förhoppningar inom mig innan idag om att fördjupningsarbetet i psykologin skulle in nästa vecka och inte imorgon men det visade sig att ingen av oss hade rätt utan det ska in på fredag. Känner att jag prioriterar det en del framför det estetiska projektet faktiskt. Dock ska de estetiska projektredovisningarna delas upp i två lektioner så får försöka leta upp henne och fråga om jag kan få ha allt klart till nästa veckas lektion istället... hinner verkligen inte med allt nu känner jag. Skit att jag varit sjuk och inte haft ork :/

Aja, det var lite om det. Längtar till fredag btw för då blir det att åka upp till Halmstad till min saknade vän Emmeli. Min äldsta vän som jag känt sedan kanske 4-5 år och som flyttade upp dit för tre år sedan. Hon fyller nämligen 18 på lördag så det ska vi fira med fest & utgång, TAGGAD!

Trött Ida imorse...



Kom ihåg mig?