I made it!

, Kl. 17:03 |
Då jag gick till bussen imorse så kom jag på att jag glömt mitt busskort + nycklar i min skinnjacka då jag bytte till vinterjackan nu imorse så jag tänkte liksom "FAN MED DÅ!". Men då bussen kom en liten stund efter så fick jag ju säga att jag glömt flytta över busskortet då jag bytte jacka imorse... (undrar vad han tänkte där för det låter ju som en riktigt dålig lögn haha) och busschauffören lät mig åka med ändå. Då jag sedan skulle ta en stadsbuss så blev jag nekad, fick helt enkelt inte åka med! Fick lite ångest där för tänk om jag inte skulle få åka med på tåget också? Men det gick det också, dock drog jag till med att jag glömt mitt busskort på bussen in till stan haha. Gick sedan till skolan från centralen för att slippa riskera att bli nekad att åka med igen. Var i skolan och gick sedan med Lovisa till centralen då vi slutat, slapp visa biljett på tåget och drog till med en vit lögn om att jag glömt busskortet på sista bussen hem. YES! Jag klarade av att "busåka" kollektivt en hel dag!



Jobbigt...



Kom ihåg mig?