Äntligen hemma efter en del Ida Wivel fail...

, Kl. 18:44 |
Fail 1: Slutade tio i tre, kom till stationen och gick sedan bort till banken för att föra över lite pengar och gick sedan till solariet. Drog i dörren men den gick inte upp. Hittade sedan en lapp där det stod att det var stängt och skulle stängas ner. Underbart då det är (var?) det billigaste solariumet jag hittat... :/

Fail 2: Hade precis varit och solat i Kristianstad istället efter lite mat på McDonald's och skulle då gå till bussen. Satt och väntade i 20 minuter och snackade med några vänner på facebook i mobilen. Hoppade på bussen när den kom och efter ett tag tittade jag upp för att kolla var jag var. Såg en skylt jag inte riktigt kände igen och en man som skulle stiga på. Tittade mig förvirrat omkring och insåg att jag måste vara på fel buss så jag hoppade snabbt av. Hittade då Amanda Jönsson och hon frågade vad jag gjorde där... haha hade hoppat på bussen och hamnat i Skepparslöv på väg mot Äsphult! Fick ringa farmor & stod och snackade med Amanda tills hon kom och hämtade mig haha!




Kom ihåg mig?