Robine Holmer Skabb Andersén

, Kl. 21:14 |
Detta är min vän Robine, ovanligt namn till ovanlig tjej. Visste ni att när hon skulle döpas så ville hennes föräldrar att hon skulle heta Robin men det gick inte prästen med på så de fick lägga till ett e? Kaxig, liknar en råtta och hon är som ingen annan - Jag tycker om henne.

Jag minns första gången jag träffade henne, vi var båda åtta år gamla och det var i Färlövs scoutstuga. Hon hade kissat på sig av nervositet den stackaren... :/ Men... jag & Robine är lika mobbade och det är lika bra ;)



Modell :$$


Hon är så söt när hon är koncenrerad ♥


Mupp...



Hon är ganska närgången också... <.<


Hon är egentligen blond... och porrig!


Men ändå kärleksfull!


YEAH!



Lovisa

Jag vill också ha ett eget inlägg :( Annars bryter jag förlovningen :$ PUSS


Ida

Svar: OKEJDÅ, då ska du får det :* Jag gör ett imorgon, puss! :$


Anonym

lovee uu twooo<3


Robine

Å, det där satans e:et... Jag har samma historia. Päronen var tvungna att lägga till det där stumma dumma e:t för att jag var tjej. Menmen, det bäddade ju för att få heta Bine också ;)



Kul med en namne!


felicia

heeey de e felica här jag har känt bine sen jag var liten och hon är vacker o allt jag har altid älskat henne som en syster för hon betyder 7mke för mig!!!!!!<3 hoppas hon ser detta,,(L)<33





Kom ihåg mig?