Negerbollens dag

, Kl. 20:08 |
Eftersom det är negerbollens dag idag så gav jag mig på att kladda lite och kaaaanske lite mer än vad jag ville. Smälte smöret, fixade kaffe och hällde i allt i en skål. Började gegga ihop det till en deg men det var för löst!

Jag ropade till mamma:  
- Maaammmaaaa! Vad ska man göra om det är för löst?
- Hälla i mer havregryn!
- Asså det är riktigt löst, det ser konstigt ut...
- Men... vänta! Varför smälte du smöret?
- ÅHHHHHHHHHHHHHHH! 

Attans! Jag skulle ju inte smälta smöret, det visste jag vääääääääl...
Men aja... de blir nog goda ändå! Ska ta en lite senare och prova :$ Satt in dem i kylskåpet nu för att de förhoppningsvis ska bli lite mer fasta så de inte trillar ihop hahaha! Måste säga att jag är SÅHÄR mycket bättre på att göra kladdkaka så tror att jag håller mig till det i fortsättningen ;)






Kom ihåg mig?