Midsommarfood & en snorvalp

, Kl. 19:05 |
Snackat massa med mamma om allt möjligt när jag kom hem från skolan, känns ganska skönt då det bara är vi två i huset & faktiskt kan få tid till att just prata för det är inte så ofta vi får tid till det numera. Stora anledningen till detta är väl att jag har småsyskon som tar mycket plats och sånt... inte för att de är så små längre men i alla fall. Har visat henne bilder från Stockholm, snackat om min fest och till och med om balen i trean haha.

Efter det lagade vi mat; köttbullar och nypotatis! Till det hade vi sedan gräddfil, gräslös, gurka, coctailtomater och grovbrömacka (skaunska hehehe) - mums! Riktig midsommarmat ju :D



Srax före maten hade mamma upptäckt Albin (min lillbror) med att ha skräpat ner gräsmattan med frigolit & när vi ätit klart så sa hon åt honom att gå ut och plocka upp det. Det hade börjat regna lite och så såg vi att han hade tagit med sin en PAPP-påse! xD Men det som var ännu roligare att studera från uterummet var att han tog de stora frigolitbitarna och försökte kasta över syrenbersån men det blåste ju så de åkte tillbaka HAHAHAHA det såg så kul ut att jag tog fram kameran och fotade. Det tyckte han inte om utan gav mig långfingret för att sedan springa iväg gråtandes precis när regnet började ösa ner. Han var sedan borta en bra stund...






Kom ihåg mig?