Inhandlat @ Gina Tricot

, Kl. 18:19 |
BACK FRÅN PLATTAN! Jag & Lovisa åkte själva till innerstan, plattan & alla affärer där eftersom Bine & Britta inte orkade - klenisar! ;) Vi var först lite nojiga över om vi skulle klara av att åka tunnelbana men det gick galant! 6 minuter från Fridhemsplan till Hötorget. 

Det första vi gjorde när vi kom fram var att gå in på Gina Tricot & där hittade jag ganska snabbt toppen som jag hade hittat på deras hemsida, la även upp den i ett inlägg för ett tag sedan. Såhär ser den ut - supersöt!




Åt sedan på McDonald's där en kille med botoxläppar gav Lovisa två hamburgare för lite... jag var bitchig och sa till honom så det fixades lätt! Har sedan gått lite överallt och virrat runt! Lovisa införskaffade bland annat nya tunnlar & sedan åkte vi tillbaka med tunnelbanan.



Nu tar vi en powernap, brb!



Kom ihåg mig?