Här går det undan, duktig flicka!

, Kl. 20:39 |
Har skrivit som en galning nu! Är klar med både Hälsobilden och Arbetsplatsanalysen nu, känns sjukt skönt!

1962 ord har jag skrivit på min hälsobild...



...och 1165 på min arbetsplatsanalys! Tycker att detta borde gå hem annars vet jag inte vad jag gör haha.


Nu återstår bara att skriva om Romantiken också samt lite andra småsaker till idrotten. Shit, har inte pluggat såhär mycket sedan högstadiet! Det känns dock ganska skönt att vara klar med en del även om jag har mycket kvar. Nu ska jag ta och göra något till middag, har inte ätit sedan pommestallriken med Bine innan idag (förutom ätit det ytterst lilla chokladet som fanns kvar i mitt påskägg hahaha) och börjar känna att hungern smyger sig fram sakta men säkert, inte bra om jag skulle få huvudvärk nu eller något!




Kom ihåg mig?