Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

, Kl. 19:12 |
Ojojoj... jadu! Jag skulle antagligen först hoppa upp och ner som en galning för att sedan lugna ner mig och tänka över vad som just hänt. Jag skulle gett en del pengar till mamma & pappa för att betala av lite på lån och sånt skit, de allra flesta har ju lån på saker så det hade ju varir bra att betala av lite på.

Jag hade kanske bjudit några nära vänner på en utomlandsresa som vi sent skulle glömma. Shoppat hade jag också gjort! Kläder, skor, väskor m.m. ♥ Dock inte överdyra grejer för jag hade velat spara en del pengar till framtiden också, jag är trots allt ganska ekonomisk av mig trots mina stora behov. Lite nagelförlängning med fransk manikyr? Vaxning? Finns mycket jag hade gjort om jag vunnit en miljon... lite synd att oddsen är så minimala att jag får det bara ;)






Kom ihåg mig?