Dag 15 – Någonting jag ångrar.

, Kl. 22:06 |
Det här kan ju bli ganska personligt och inte något man skriver ut på internet? Men jag har nog inte något sådär "stort" som jag ångrar. Jag tror att alltid händer av en anledning, är det något som är menat att hända så händer det förr eller senare. Jag har sagt en del under min livstid som jag ångrar (vilket alla gör ibland), jag har också gjort en del saker som jag ångrar (vilket också alla gör ibland) och jag har också gjort och sagt en del saker saker som jag borde ångra men som jag inte gör (vilket också alla gör ibland), that's life och det är inget man kommer undan tyvärr! Alla är olika och människor gör misstag men det är bara att ta nya tag! :)

Lite passande ordpråk:
The past cannot be changed, the future is still in your power.
Sometimes good things fall apart so better things can fall together.
Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.
Ångra ingenting du har gjort, ta lärdom av det och gå vidare.
Bättre att göra det än att ångra att man aldrig gjorde det.
Ångra ingenting som en gång fått dig att le!




Kom ihåg mig?