1½ timme för tidigt

, Kl. 07:11 |

Somnade om lite efter alarmet och fick sedan panik när jag vaknade och såg att klockan var tio över sex så jag rusade upp och fixade till mig inför APU:n. När jag sedan inte fick rätt på håret blev jag ännu mer stressad - bussen gick ju om en kvart!! Men när jag sedan kollade på klockan här på datorn så visade den 06.14 och då tänkte jag "nej, detta stämmer inte!" så jag kollade på alla klockor jag kunde hitta och jo, klockan var kvart över sex! Jag hade alltså gått upp halv fem imorse när jag egentligen skulle ha gått upp klockan sex (y). Aja, nu var jag i alla fall klar tänkte jag så jag gick och lade mig i 40 minuter till haha!

Men nu börjar klockan bli så mycket som den ska vara när jag sticker hemifrån på torsdagar så jag hör av mig med fler inlägg senare! Kommer ett ganska långt och intressant inlägg senare ikväll som jag satt uppe och skrev på alldeles förlänge igårkväll.




Kom ihåg mig?