Lyckad helg

, Kl. 16:53 |
Fredag: Lite shopping i stan med Lovisa & jag köpte 7-pack ringar och ett par nya leggings som jag dock får byta till en annan storlek imorgon! På kvällen drog vi till Österräng för lite förfest & för att fira Kempe lite! Mycket trevligt faktiskt ♥

Lördag: Festen i Hässleholm som jag & Lovisa skulle till blev inställd p.g.a att killen som skulle ha den blev sjuk, så jag började leta fest! Kände mig jävligt desperat, men vafan! ;) Fick iaf napp i Höör precis efter att Lovisa hade gett upp hoppet och åkt hem så jag & Manda åkte till Höör på kvällen. Haha kände oss väldigt coola då vi var de enda tjejerna på festen tills ungefär en halvtimme innan vi skulle hem! Men tack Fille, för att du tog med oss HEHE! Efter Höör tog jag nattbussen till Bromölla & sov där :)

 

1. Jag & Manda på korvfest!
2: Jag fick en ny beundrare ♥ HAHA

3. Eh... ja, killarna var mer galna i kameran än vad jag själv är ;)
4. Lätt att jag är pimp?!

 

Söndag: Kom hem från Bromölla vid halv ett & tog en dusch och åt lite, SKÖNT! :) Har försökt krusa håret på mamma för att testa inför en kommanda 80-talsfest men det gick inget vidare...

Ja, detta är då en ganska kortfattat beskrivning av min helg & jag tycker att den har varit lyckad! Tack alla fina människor! ♥ Just nu vill jag bara sova... men jag får se hur jag gör!

 

Lovisan

ser dig ida :" / sune





Kom ihåg mig?