Tidsfördrivstest

, Kl. 19:59 |
Sitter och chillar på mitt rum nu efter maten, senare kommer Kempe & Sanna hit för att bada men det dröjer ju lite till då de glor på fotboll atm ;) Borde städa mitt rum, men jag väntar lite till och gör ett sånt här "fylla i"-test sålänge!

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: Svart
Färg 2: Rosa
Färg 3: Blå

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja, det har jag!
Fått ditt hjärta krossat: "You can't break a broken heart"
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja, tror inte det... de finns nog redan i mitt liv.
Fått reda på att någon har pratat om dig:
Yes!
Kysst en kompis: Strulparty med Bine haha!

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ville alltid heta Ebba när jag var yngre men nu trivs jag nog med mitt namn men får jag någonsin en dotter ska hon döpas till Ebba haha.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade studiedag och spenderade den hemma hos farmor och farfar ♥
Vilken tid vaknade du idag: Lite över tolv, tittade inte direkt på klockan.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Var i Gualöv och sedan på uteställe i Hällevik med boysen!
Någonting som du längtar till: 30 Augusti, då tandställningen ryker! ;)
Senaste gången du träffade din pappa: En kvart sen kanske.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nja, finns väl alltid en del saker men inget jag vill ta upp här på bloggen.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte kan äta hur mycket jag vill, ätit pizza två dagar i rad och snart en hel påse med ostbågar! Känner riktigt hur magen spänner haha, får göra på mer nyttiga saker ett tag nu!
Långt eller kort:
Beror ju på vad det gäller? Mellan är annars alltid bäst.
Vad gillar du gällande dig själv:
Att jag vågar vara mig själv och mina ögon.

 

DIN FÖRSTA:
Operation: Jag var 9 år och skönhetsopererade mitt ena öra haha.
Piercing: Bara ett hål i varje öronsnibb!
Tatuering: Nej, och tror inte att jag ska skaffa heller.
Bästa vän: Har många bra vänner och de betyder otroligt mycket! ♥
Sport: Simning och sen golf.
Husdjur: Min kanin som hette Pelle, fick honom när jag fyllde fem av min moster men han dog några år senare av pesten.
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan? Haha jag vet inte...
Förälskelse:
Adam Brody!!!!!! (a)
Alkohol du drack:
Kan väl ha varit då pappa doppade min napp i öl då jag var liten? ;)

 

VAD ÄR BÄST MED DET MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon
: Ögonen!!
Kramar eller pussar:
Går ju inte att välja, båda! En riktigt go kram är ju jättemysigt men sen vill man ju ha en puss efter det haha.
Kortare eller längre:
Längre?
Romantisk eller spontan: Spontant!
Tatueringar eller piercingar:
Hm, lite svår. Grymt sexigt med tatueringar (bra gjorda, dåligt gjorda = motsatsen!). Ska det vara piercingar så får det isf vara typ i ögonbrynet men inte en massa överallt. Vet inte vad jag ska välja men tror någon liten piercing för de kan man alltid ta ut om man tröttnar då man blir äldre!




Kom ihåg mig?