SolbrännaN

, Kl. 14:57 |

Blev lite varmt där ute så chillar lite här inne en stund haha! Längtar tills lördag då den nya värmepumpen kommer så att jag kan bada också, doppade tårna idag och tycker att det är liiite för kallt för min smak. Helst ska det var 26 grader och uppåt för att jag ska trivas ;)

Pappa håller på för fullt med att bygga ett nytt staket!

Jag och lillsyrran ligger och steker för fullt! Pappa knäppte smygfoto!

Börjar ta sig ännu mer nu!! Tror jag runar ut och lägger mig några timmar till asså....


Maja

Sista kortet gav mig bra motivation till träning hörru :)


Mizca

Vad härligt med egen pool ... Jag blir avis som fan.

Tänkt att slänga sig i den varje dag.. ååh!


J O S E F I N '

Jätte fin blogg!

Vilket program använder du för program på den sista bilden? (:

Tacksam för svar !


Mizca

Svar: Ja, jag är jätteavis på dig, verkligen!

Jag har havet långt ifrån (hade det runt husknuten när jag bodde hemma) men vi har en sjö här men det är ju inte samma sak.. en pool har man ju ensam liksom!!





Kom ihåg mig?