Sol, inte sol, SOL, inte sol...

, Kl. 13:12 |
Efter Kempe ringt & väckt mig så kände jag att det var hög tid att gå upp då jag sovit ganska länge. Kollade facebook och sedan vädret. 20 grader och stor sol. "Yes!" tänkte jag och tog på min bikini och gick ut där ute men precis när jag kom ut så går solen bort. Jag går in igen. SOLEN KOM! Jag går ut igen men även denna gången försvann den när jag kom ut. Jag blev sur och sa till syrran: "NEJ... nu skiter jag i detta, jävla sol!" Haha, jag som tänkte att jag kunde solat en timme typ!



Satt och flummade med syrran i köket istället, kan nog inte ha roligare än med henne alltså... helt störd på alla sätt och vis! ♥ Men nu ska jag fixa till mig så jag är hyfsat klar när mamma kommer hem från jobbet, då blir det storhandla!! Blir nog att köpa Jojo Sommar 2011 också :D

Hörs sen!



Kom ihåg mig?