Sol & en gnutta ångest inför frisören

, Kl. 11:42 |
Nu är jag vaken igen och mår super (iaf efter en kopp kaffe höhö). Ska ta på min bikini och gå upp till köket för att göra frukost för att sedan sola bort den sista dagen med sol (på ett bra tag?). Ska försöka leta upp min syster också... hm!



Imorgon ska jag till frisören dessutom, både vill och inte vill... har lite smått ångest över det måste jag erkänna! Har ju så slitet hår så är rädd för att en heeel del åker bort, och jag vill ju ha långt?! :/ Aja, det får ju bli som det blir i slutändan och det växer ju ut igen men hur kul är det att gå runt med kort OCH lockigt hår eftersom jag bojkottar plattången...? Inte speciellt kul! Nej, ska inte klaga mer nu, hörs sen! :D

ellinor

Ja precis, men det finns ju sånna idioter överallt som inte kan se var gränsen går. Man tänker ju faktiskt bara på sig själv när man är otrogen under en längre period. Man har ju mer eller mindre lovat sin partner att vara trogen genom att bara bli tillsmamans. Men vissa idioter förstår ingenting och gör bara som dom själva vill. Själviskt som fan. Men men så är det!! Ja okej men det var lite roligt att läsa iaf:D





Kom ihåg mig?