"Ska vi spela nu?"

, Kl. 18:59 |
Har precis spenderat min bakisdag med att sova några timmar. Har gått någerlunda bra haha, tog nog över en timme bara att somna och när jag väl somnade var det ingen bra sömn. Känner mig både pigg och trött på samma gång, riktigt jobbig känsla!!


Iaf... innan jag & Bine skulle iväg på förfest igår så behövde vi en kortlek så jag bad min lillebror leta upp en (han har en förmåga att veta vart ALLT, seriöst allt, finns i huset!) och han sa: "Jag tar fram den till dig om du lovar att spela med mig imorgon!" Jag fick ju gå med på det och han tog snabbt fram kortleken. Det roliga var att när jag kom hem idag och precis hade satt fötterna innanför ytterdörren så hör jag min lillebror från källaren: "SKA VI SPELA NU?!" Ni kan ju förstå att jag inte var speciellt pepp på det en dag som denna så jag sa det vanliga: "Ja... sen!" Han bara: "Ja, men du har lovat!!" "Ja, jag har lovat... men sen!"

Har precis ätit middag och då lyckades jag få honom att gå med på EN omgång Finns i Sjön så det ska jag göra när han har ätit upp ALLT på tallriken för annars går jag inte med på det sa jag till honom ;) Efter det så får det bli mys i sängen till en film jag antagligen kommer att somna från!




Kom ihåg mig?