Ny bloggdesign?

, Kl. 19:41 |
Har både hunnit med att fixa undan allt mög i köket, stryka, hänga tvätt, äta middag och snacka massa skit med mamma! Nu är jag så mätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen haha.

Är duktigt trött på min bloggdesgin nu också måste jag säga, vill verkligen göra en ny. Tror jag ska ta mig tid till det denna veckan förhoppningsvis. Vill göra en riktigt fin denna gången och verkligen ta mig tid till att få den precis så jag vill ha den. Just nu är den egentligen ganska "basic" men det är ju inte kodningen jag har speciellt svårt med utan det är allt förarbete i photoshop som tar längst tid. Först måste jag komma på hur jag vill ha headern t.ex. och sen måste jag skapa den. Det är den första biten som är svårast, bara att komma på hur jag vill ha den liksom. Brukar bli att jag leker lite i PS och så får det bli något hyfsat men denna gången vill jag göra något "WAOW" liksom! Ska gå upp och göra en kopp kaffe och sedan sätta mig här och fundera. Behöver ju bra bilder också... hm!





Kom ihåg mig?