Midsommarafton 2011

, Kl. 19:14 |
Min kväll igår var väl inte den bästa precis, får nog vara Valborg för två år sedan som jag hade en sådan dålig festkväll senast! Hade riktigt trevligt i Sölvesborg med Lovisa, släkt & andra vänner, åt god mat och dansade runt midsommarstången m.m. Sen stack jag & Lovisa efter jordgubbarna och glassen vidare till Sanna i Nymölla. Var nog inte där fem minuter ens innan vi, Robin och Tommy drog vidare på en annan "fest" men det sket sig (hade inte velat vara kvar där ändå, sjukt otrevliga människor det finns i världen alltså!). Stod sedan ute och väntade på skjuts till Näsum i typ 2,5 h. Träffade massa randoms ute vid skogen som kom och snackade lite under tiden haha.

Slutade med att Lue ringde o sa att han var påväg tillbaka till Bromölla så han och Filippa kom och hämtade upp oss så åkte vi hem till Robin. Lovisa surade som aldrig förr över att nästan alla stack iväg på fest sen och lämnade oss. Försökt sova hela morgonen men gav till sist upp och skrattade åt en fjollig och överpigg Pierre istället. Han, jag & Lovisa gjorde sedan ett tappert försök om att få plats alla tre i en tvåsits-soffa innan vi drog hem haha mindre bekväm sovställning!

Slutade allt här? Neeeeeejdå! Väl vid bussen kom vi på att det är röd dag idag så bussen gick om ytterligare två timmar (y). Gick till tågstationen istället och satte oss vid tunneln i 1,5 h i kylan innan vi kom till Kristianstad. Åt pizza på favoriten och åkte sedan hem till mig och Lovisa tog sina saker och gav sig hem mot Småland igen! Får hoppas på bättre kvällar längre fram! :D

Slänger upp några bilder från Sölvesborg lite senare! :)
Här är iaf en bild på mig och Lovisa från igår:




Kom ihåg mig?