-

, Kl. 22:17 |
Inte alls på humör, hela dagen har varit mer eller mindre skitkass. Är så jävla arg. Arg på allt och alla. Arg på att så många inte klarar av glädjas åt andra utan trycker ner istället, arg på alla som hela tiden ska vara så jävla negativa hela tiden. Arg på de som inte förstår vad ett "nej" betyder och när man går över gränsen. Man kan inte säga eller skriva vad som helst till en person, det sårar. Fyller 18 imorgon vilket är snart. Har sett framemot den dagen ett väldigt bra tag nu men inte hade jag trott att jag precis innan skulle sitta och gråta som ett barn. Allt bara väller upp, en hel drös med känslor som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Vet inte riktigt varför jag gråter, men det känns bra för stunden i alla fall. Känner mig som när jag var en liten flicka och flydde till farmor för att bli tröstad då jag var ledsen. Vill bara... äh, skitsamma.

Lovisa

Inte vara ledsen ida :( hug





Kom ihåg mig?