Gårdagens inköp

, Kl. 22:13 |
Mår inte bra idag så håller mig hemma, ska se film och poppa popcorn strax! ♥ Hade i alla fall kul igår även om det inte blev så mycket av kvällen i stan då vi var iväg så sent, men det blir nog bättre en annan gång. Var på en hemmafest i stan och hamnade sedan på Biljard en stund. Fick skjuts till Bromölla sen på natten efter lite fyllekäk på McDonald's och sov sen där. Gav mig inte hem förrän halv sex - varit döööödligt trött! Var så trött i natt att det rann tårar från ögonen, och då är man trött haha!

Här är bilder på det jag inhandlade i Helsingör igår:
Svart blus från H&M - 100 danska kronor på rean!

"Bluslinne" från H&M - 50 danska kronor på rean!

Bikiniunderdelen till min bikiniöverdel som jag aldrig köpte - 49,50:-

Ballerinaskor från okänd butik - 100 danska kronor!

Nomnom! (+ en 70's och en treliters bag-in-box Tre apor)


Inte speciellt bra bilder men oooooooooooooorkade inte ta bättre! :)
Thurken

Ida ditt as, sluta blocka mig på facebook!


Michan- Skönhet och Shopping

Gillar den svarta blusen :)


Enander

Den sista bilden där såg inte helt fel ut =P



Delta gärna i min dagens blogg tävling om du vill :)





Kom ihåg mig?