Tummen ner

, Kl. 20:57 |
Strykt massa åt mamma nu också, duktig tjej?! Bara en fråga; varför finns det skjortor och blusar med massa krimskrams, knappar m.m. på? Det är så sjukt jobbigt att stryka och dessutom ser de nog bättre ut före strykning i vissa fall för att de efter strykning får fula veck som på vissa skjortor och blusar är omöjliga att få bort... lite grrrr på det :@



Just nu är jag lite barnvakt åt lillebror medans mamma är iväg och hämtar min syster. Kanske ska försöka pula med hennes header? Har dessutom fått en webbdesignsuppgift från en tjej som vill att jag ska göra om hennes blogg men väntar fortfarande på lite smådetaljer så den kan jag inte riktigt börja med ännu, men det ska bli kul! :)
vaniish

sv: hoppas det! är tyvär inte så bra på photoshop :(





Kom ihåg mig?